Puslapiai

2015-07-20

Mėlynos

Oi. Oi oi oi.

Šiandien norėjau parašyti naują įrašą ir netyčia pamačiau, kad šis yra nepaskelbtas, o likęs juodraščiuose. Matyt kažko nepaspaudžiau... 

O čia beveik seniena galima pavadint, įtariu, kad sesė šias bepirštes jau spėjo ir sunešiot, nes jos megztos pernai vasarą, kai mus irgi lepino panašūs orai kaip ir šiandien.

Visiškai paprastos, tamsiai mėlynos, raštų irgi nereikia. Vienintėlis pageidavimas - kad būtų švelnios.  Na, merino vilna visad bus švelnutė. Bet man su ja vienas minusas, kad siūlas gan slidus, ir kai sukaišioji galus, tai jie turi savybę išlysti.
Bet gali būti, kad aš juos neteisingai sukaišiodavau. Neseniai man Sonata pasakė naują, man dar nežinotą būdą, tad bandysiu. Gal tada merino vilna nedarys man išdaigų :)



Siūlai: Drops merino extra fine

1 komentaras: